Take a fresh look at your lifestyle.

تبادل‌نظر با استاد ژان‌ بقوسیان متخصص بازاریابی اینترنت

بازاریابی اینترنتی و راهکارهای فناوری اطلاعات برای شتاب‌دهی و هوشمندسازی آن

در سلسله مباحث مربوط به بررسی کسب و کارهای موفق و شیوه استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) به منظور شتاب‌دهی و هوشمند‌سازی کسب و کارها، در این ویدئو با یکی از اساتید شاخص که در حوزه بازاریابی اینترنتی صاحب‌نظر بوده و در طول ده سال سابقه کارحرفه‌ای، کلاس‌ها و همایش‌های فراوانی در سطح کشور برگزار کرده، به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

بازاریابی اینترنتی را می‌توان تلفیق دو فعالیت عمده دانست: ترافیک و تبدیل، که فعالیت اول به مفهوم هدایت افراد به سایت و فعالیت دوم یعنی بازدید‌کننده را به خریدار تبدیل کرد.

در این ویدئو استاد ژان بقوسیان به ارائه توضیحات در حوزه کاری خویش پرداخته و میزان استفاده از فاوا به منظور  تسریع‌ و شتاب‌دهی کسب و کار را بیان کردند.

آیا می‌دانید پشت‌پرده موفقیت بعضی از شرکت‌ها با درآمد میلیون‌دلاری و صرفا چند نفر کارمند چیست؟ چگونه می‌توان از هر مکان و هر زمانی به‌راحتی کسب و کارتان را هدایت کنید؟ و اینکه راز موفقیت بعضی از مدرسان با وجود بازار رقابت در همه حوزه های کسب و کار چیست؟

علاقمندان به شناخت بیشتر حوزه بازاریابی‌اینترنتی و فهم پاسخ سوالات فوق و موفقیت و میزان بهره‌برداری از فناوری اطلاعات و ارتباطات در این حرفه را، به مشاهده ویدئوی ذیل جلب می‌کنیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.